-
Ja, for å bruke Min side, må du tillate bruk av cookies (informasjonskapsler) i nettleseren din.
Se også: Hva er en cookie og hva gjør den?
-
Dersom du bruker vanlig innlogging, bør du endre passordet til noe som er lettere å huske når du har logget deg inn for første gang. Nytt passord må inneholde fra 8 til 20 tegn.
NB! Du skal ikke endre passord dersom du bruker BankID eller BankID på mobil.
-
BankID er en personlig elektronisk legitimasjon for sikker identifisering og signering på nettet. BankID tilbys av bankene i Norge og er basert på en samordning utviklet av banknæringen i regi av Finansnæringens Hovedorganisasjon og Sparebankforeningen.
Sikker identifisering og signering på nettet gjør at du som kunde slipper personlig oppmøte for identifisere deg og skrive under dokumenter. Er du kunde i Tryg, kan du logge deg inn på Min side med BankID. Les mer om BankID.
-
Fødselsnummeret (11 siffer) må tilhøre hovedforsikringstaker. Dette er den som er navngitt på forsikringsavtalen.
Ektefelle/samboer/partner kan ikke bruke fødselsnummeret sitt for å logge på Min side.
-
Nei, det er kun hovedforsikringstaker (den personen avtalen står registrert på) som kan logge inn og se aktive forsikringer på Min side.
-
Har du bestilt passord per brev, mottar du dette i løpet av 3–5 virkedager. Husk at når du har bestilt et nytt passord, slutter det gamle å virke umiddelbart.
-
For å få tilsendt et nytt passord på SMS, må du ha registrert både mobilnummeret og e-postadressen din hos oss. Dette gjør vi for å beskytte deg fra identitetstyveri på internett.
Du kan registrere mobilnummer og e-postadresse gjennom å ringe oss på 915 04040 eller via Min side. Gå til glemt passord-siden
-
Ja, husk å skille mellom små og store bokstaver ved innlogging på Min side. Loggene våre viser at dette er årsak til mange mislykkede pålogginger.
-
Dersom du taster feil brukernavn og/eller passord tre ganger på rad, blir brukerkontoen din stengt for en kort periode. Vi anbefaler da at du prøver igjen senere.